Kategorije
 
 
 
 
 

Opći uvjeti

I.

Osnovne odredbe

  • Ovi opći uvjeti (u daljnjem tekstu navedeni kao " Uvjeti ") izdaju se:

 

OR Invest sro
Matični broj tvrtke (IČO): 51734991
Porezni broj (DIČ): 2120769486
PDV broj (IČ DPH): SK 2120769486

na temelju:

Upis u trgovački registar: Okružni sud Prešov
Sekcija Sro, broj uloška: 36456/P

Kontakt podaci:

adresa e-pošte: autoron@autoron.hr

web stranica: www.autoron.hr

(u daljnjem tekstu " Prodavatelj ")

 

  • Ovim uvjetima uređuju se međusobna prava i obveze Prodavatelja i fizičke osobe koja sklapa ugovor o kupoprodaji izvan svoje poslovne djelatnosti kao potrošač ili u okviru svoje poslovne djelatnosti (u daljnjem tekstu: " Kupac ") putem web sučelja koje se nalazi na web stranici na adresi "www.autoron.hr" (u daljnjem tekstu " internet trgovina ").
  • Odredbe uvjeta poslovanja sastavni su dio ugovora o prodaji. Svaki drugačiji dogovor u ugovoru o prodaji ima prednost nad odredbama ovih Uvjeta i odredbi.
  • Ovi uvjeti i kupoprodajni ugovor sklopljeni su na slovačkom jeziku.

 

II.

Informacije o robi i cijenama

  • Podaci o robi, uključujući cijenu pojedine robe i njene glavne karakteristike, daju se za svaki pojedini proizvod u katalogu internetske trgovine. Cijene robe uključuju porez na dodanu vrijednost, sve povezane naknade i trošak povrata robe ako se ne može vratiti uobičajenim poštanskim putem. Cijene robe vrijede za razdoblje za koje su izložene u online trgovini. Ova odredba ne isključuje pregovore o kupoprodajnom ugovoru pod pojedinačno dogovorenim uvjetima.
  • Sve prezentacije robe u katalogu internet trgovine su informativne prirode i Prodavatelj nije dužan sklopiti kupoprodajni ugovor u vezi s tom robom.
  • Informacije o troškovima pakiranja i dostave robe objavljuju se u internetskoj trgovini. Podaci o pakiranju i troškovima dostave robe navedeni u internetskoj trgovini vrijede samo u slučajevima kada je roba isporučena na području Republike Slovačke.
  • Popusti na kupoprodajnu cijenu robe ne mogu se međusobno kombinirati, osim ako je drugačije dogovoreno između Prodavatelja i Kupca.

 

III.

Narudžba i sklapanje kupoprodajnog ugovora

  • Troškove koje ima Kupac korištenjem daljinskih sredstava komunikacije u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih razgovora) snosi sam Kupac. Ti se troškovi ne razlikuju od osnovne stope.
  • Kupac naručuje robu na sljedeće načine:
  • putem njegovog/njezinog korisničkog računa, ako se prethodno registrirao u internetskoj trgovini,
  • ispunjavanjem narudžbenice bez registracije.
  • Prilikom narudžbe Kupac odabire robu, broj artikala, način plaćanja i dostavu.
  • Prije slanja narudžbe Kupac može provjeriti i promijeniti podatke koje je unio u narudžbu. Kupac narudžbu šalje Prodavatelju klikom na gumb "Pošaljite narudžbu". Podatke navedene u narudžbi Prodavatelj smatra točnima. Valjanost narudžbe ovisi o ispunjavanju svih obveznih polja u obrascu za narudžbu i kupčevoj potvrdi da je pročitao ove Uvjete i odredbe.
  • Odmah po primitku narudžbe, Prodavatelj će Kupcu poslati potvrdu o primitku narudžbe na e-mail adresu koju je Kupac naveo u trenutku narudžbe. Ova potvrda je automatska i neće se smatrati sklapanjem ugovora. Potvrda će biti popraćena aktualnim uvjetima Prodavatelja. Ugovor o prodaji je sklopljen tek nakon što Prodavatelj prihvati narudžbu. Obavijest o prihvaćanju narudžbe dostavlja se na e-mail adresu Kupca. / Odmah po primitku narudžbe, Prodavatelj šalje Kupcu potvrdu o primitku narudžbe na e-mail adresu koju je Kupac naveo prilikom davanja narudžbe. Ova potvrda smatra se zaključenjem ugovora. Potvrda će biti popraćena aktualnim uvjetima Prodavatelja. Ugovor o prodaji zaključuje se potvrdom narudžbe od strane Prodavatelja poslanom na e-mail adresu Kupca.
  • U slučaju da se bilo koji od zahtjeva navedenih u narudžbi ne može ispuniti, Prodavatelj će Kupcu poslati izmijenjenu ponudu na njegovu/njezinu e-mail adresu. Izmijenjena ponuda smatra se novim prijedlogom kupoprodajnog ugovora iu tom slučaju kupoprodajni ugovor će biti zaključen potvrdom Kupca o prihvaćanju ove ponude na e-mail adresu Prodavatelja navedenu u ovim Uvjetima.
  • Sve narudžbe prihvaćene od strane Prodavatelja su obvezujuće. Kupac može otkazati narudžbu sve dok Kupac ne primi obavijest o prihvaćanju narudžbe od strane Prodavatelja. Kupac može otkazati narudžbu telefonom na telefonski broj Prodavatelja ili elektroničkom porukom na e-mail adresu Prodavatelja, kako je navedeno u ovim Uvjetima i odredbama.
  • U slučaju očite tehničke pogreške od strane Prodavatelja u vezi s cijenom robe u internetskoj trgovini ili tijekom postupka narudžbe, Prodavatelj nije dužan isporučiti robu Kupcu po tako očito pogrešnoj cijeni , čak ni ako je Kupcu poslana automatska potvrda o primitku narudžbe u skladu s ovim Uvjetima. Prodavatelj će obavijestiti Kupca o pogrešci bez nepotrebnog odgađanja te će Kupcu poslati izmijenjenu ponudu na e-mail adresu Kupca. Izmijenjena ponuda smatra se novim nacrtom kupoprodajnog ugovora i kupoprodajni ugovor će se u tom slučaju zaključiti potvrdom o prihvaćanju od strane Kupca na e-mail adresu Prodavatelja.

 

IV.

Račun klijenta

  • Nakon registracije Kupca u internetskoj trgovini, Kupac može pristupiti svom korisničkom računu. Sa svog korisničkog računa Kupac može naručiti robu. Kupac također može naručiti robu bez registracije.
  • Prilikom registracije korisničkog računa i prilikom naručivanja robe Kupac je dužan dati točne i istinite podatke. Kupac je dužan ažurirati podatke navedene na korisničkom računu kad god su oni promijenjeni. Podatke koje Kupac unese na korisničkom računu i prilikom naručivanja robe Prodavatelj smatra točnima.
  • Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Kupac je dužan čuvati povjerljivost podataka potrebnih za pristup njegovom korisničkom računu. Prodavatelj nije odgovoran za zlouporabu korisničkog računa od strane trećih osoba.
  • Kupac nema pravo dopustiti trećim stranama korištenje korisničkog računa.
  • Prodavatelj može ukinuti korisnički račun, posebice ako Kupac ne koristi svoj korisnički račun dulje vrijeme ili ako Kupac prekrši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora i ovih Uvjeta.
  • Kupac potvrđuje da korisnički račun možda neće biti kontinuirano dostupan, posebno u pogledu potrebnog održavanja hardverske i softverske opreme Prodavatelja ili potrebnog održavanja hardverske i softverske opreme trećih strana.

V.

Uvjeti plaćanja i isporuke robe

  • Kupac je dužan platiti cijenu robe i sve troškove vezane uz isporuku robe temeljem kupoprodajnog ugovora na sljedeće načine:
  • bankovnim prijenosom na bankovni račun Prodavatelja s IBAN-om: SK35 0900 0000 0051 4550 6769, u banku Slovenská sporiteľňa, as,
  • kreditnom karticom,
  • bankovnim prijenosom na bankovni račun Prodavatelja preko platne poveznice .... ,
  • pouzećem, po primitku robe,
  • u gotovini prilikom osobnog preuzimanja robe u trgovini,
  • gotovinom ili kreditnom karticom prilikom osobnog preuzimanja robe na mjestima preuzimanja ...... .
     
  • Zajedno s kupoprodajnom cijenom, Kupac je dužan platiti Prodavatelju troškove vezane uz pakiranje i dostavu robe u iznosu ugovorenom u ugovoru. Osim ako u nastavku izričito nije drugačije navedeno, kupoprodajna cijena uključuje i trošak dostave robe.
  • U slučaju plaćanja u gotovini, kupoprodajna cijena se plaća po primitku robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupoprodajna cijena je plativa u roku od 7 dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora.
  • U slučaju plaćanja putem platne poveznice, Kupac će slijediti upute relevantnog pružatelja elektroničkog plaćanja.
  • U slučaju bezgotovinskog plaćanja, obveza Kupca za plaćanje kupoprodajne cijene je ispunjena kada se odgovarajući iznos uplati na bankovni račun Prodavatelja.
  • Prodavatelj neće zahtijevati nikakav depozit ili drugu sličnu uplatu od Kupca unaprijed. Plaćanje kupoprodajne cijene prije otpreme robe ne predstavlja polog.
  • Sukladno Zakonu o prodajnom registru (Zákon o evidencii tržieb), Prodavatelj je dužan Kupcu izdati račun. Također je dužan zaprimljene prodaje odmah prijaviti putem interneta kod poreznog administratora, a najkasnije u roku od 48 sati u slučaju tehničkog kvara sustava.
     
  • Roba se isporučuje Kupcu:
  • na adresu koju je Kupac naveo u narudžbi,
  • putem mjesta preuzimanja na adresu mjesta preuzimanja koju je odredio Kupac,
  • osobno od strane Kupca preuzimajući ga u prostorijama Prodavatelja.
  • Odabir načina dostave vrši se prilikom narudžbe robe.
  • Trošak dostave robe ovisno o načinu otpreme i preuzimanja robe naveden je u narudžbi Kupca i u potvrdi narudžbe Prodavatelja. U slučaju da se na poseban zahtjev Kupca dogovori poseban način dostave, Kupac snosi rizik i sve dodatne troškove vezane uz ovaj način dostave.
  • Ako je Prodavatelj ugovorom o kupoprodaji dužan isporučiti robu na adresu koju je Kupac naveo u narudžbi, Kupac je dužan preuzeti robu prilikom isporuke. Ako je, iz razloga od strane Kupca, potrebno robu isporučiti u više navrata ili na drugačiji način od onog koji je naveden u narudžbi, Kupac je dužan platiti troškove povezane s ponovnom isporukom robe ili povezane troškove s drugačijim načinom dostave.
  • Po primitku robe od prijevoznika, Kupac će provjeriti cjelovitost pakiranja robe i u slučaju bilo kakvih nedostataka odmah obavijestiti prijevoznika. U slučaju bilo kakvog oštećenja na ambalaži koja ukazuje na neovlašteni pristup, Kupac nije dužan prihvatiti paket od prijevoznika.
  • Prodavatelj će Kupcu izdati porezni dokument, račun. Porezni dokument se šalje na e-mail adresu Kupca./Porezni dokument se prilaže uz isporučenu robu.
  • Kupac stječe vlasništvo nad robom uplatom pune kupoprodajne cijene, uključujući troškove dostave, ali ne prije preuzimanja robe. Odgovornost za slučajni gubitak, oštećenje ili uništenje robe prelazi na Kupca u trenutku primitka robe ili u trenutku kada je Kupac bio dužan primiti robu, ali to nije učinio kršeći ugovor o prodaji.

VI.

Odustajanje od ugovora

  • Kupac koji je sklopio kupoprodajni ugovor izvan svoje poslovne djelatnosti kao potrošač ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga.
  • Razdoblje za povlačenje tijekom kojeg Kupac može odustati od ugovora je 14 dana:
  • od dana prijema robe,
  • od dana primitka zadnje isporuke robe, ako je predmet ugovora više vrsta robe ili isporuka više dijelova,
  • od dana primitka prve isporuke robe, ako je predmet ugovora redovita periodična isporuka robe.
  • Kupac ne može, između ostalog, odustati od ugovora o prodaji:
  • o pružanju usluga, ako su izvršene uz njegovu prethodnu izričitu suglasnost prije isteka roka za odustanak i ako je Prodavatelj prije sklapanja ugovora obavijestio Kupca da nema pravo odustati od ugovora u tom slučaju, i ako je usluga u potpunosti izvršena,
  • o opskrbi robom ili uslugama čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu neovisno o volji Prodavatelja i koje se mogu dogoditi tijekom razdoblja odustajanja,
  • o isporuci alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, koja se mogu isporučiti tek nakon isteka trideset dana i čija cijena ovisi o tržišnim kretanjima neovisno o volji Prodavatelja.
     
  • o isporuci robe koja je prilagođena prema željama Kupca, robe po narudžbi ili robe namijenjene posebno za jednog Kupca,
  • o isporuci kvarljive robe i robe koja je po svojoj prirodi nepovratno pomiješana s drugom robom nakon isporuke,
  • o isporuci robe u zatvorenoj ambalaži koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije prikladna za povrat i čija je zaštitna ambalaža oštećena nakon isporuke,
  • o predaji audiosnimaka, videosnimaka, audiovizualnih snimaka, knjiga ili računalnog softvera ako se prodaju u zaštitnom pakiranju, a Kupac je otvorio navedeno pakiranje,
  • o nabavi novina, periodike ili časopisa, osim prodaje temeljem ugovora o pretplati i prodaje knjiga koje nisu isporučene u zaštitnom pakiranju,
  • o isporuci elektroničkog sadržaja osim na materijalnom mediju, ako je isporuka započeta uz izričit pristanak Kupca, a Kupac je izjavio da je uredno obaviješten da gubi pravo na odustanak od ugovora izražavanjem tog pristanka,
  • u drugim slučajevima navedenim u članku 7. stavku 6. Zakona br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora na daljinu i ugovora izvan poslovnica, s izmjenama i dopunama.
  • Kako bi se poštivao rok za odustanak, Kupac mora u roku za odustajanje poslati izjavu o odustajanju od ugovora.
  • Za odustajanje od kupoprodajnog ugovora, Kupac može koristiti obrazac za odustanak koji je dostavio Prodavatelj. Kupac će poslati obrazac za odustanak na e-mail ili na adresu za dostavu Prodavatelja navedenu u ovim Uvjetima. Prodavatelj će Kupcu odmah potvrditi primitak ovog obrasca.
  • Kupac koji je odustao od ugovora dužan je vratiti robu Prodavatelju u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora. Kupac snosi troškove povrata robe Prodavatelju, čak i ako se roba zbog njezine prirode ne može vratiti uobičajenom poštanskom metodom.
  • Ako Kupac odustane od ugovora, Prodavatelj će Kupcu nadoknaditi sav novac, uključujući troškove dostave, primljen od Kupca na isti način na koji je plaćen bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od Ugovora. Prodavatelj će nadoknaditi kupca na bilo koji drugi način samo ako se Kupac s tim složi i ako Prodavatelj ne snosi dodatne troškove.
  • Ako je Kupac odabrao način dostave koji nije najjeftiniji način dostave koji nudi Prodavatelj, Prodavatelj će Kupcu nadoknaditi trošak dostave robe u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu dostave koji je ponudio Prodavatelj.
  • Ako Kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, Prodavatelj nije dužan vratiti novac Kupcu prije nego što Kupac preda robu Prodavatelju ili dokaže da je robu poslao Prodavatelju.
  • Robu Kupac mora vratiti Prodavatelju neoštećenu, nenošenu i neuprljanu te, ako je moguće, u originalnom pakiranju. Prodavatelj ima pravo jednostrano prebiti zahtjev za naknadu štete na robi sa zahtjevom Kupca za naknadu kupovnine.
  • Prodavatelj ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora zbog toga što robe nema na zalihama ili je nedostupna, ili kada je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe prekinuo proizvodnju ili uvoz robe. Prodavatelj će odmah obavijestiti Kupca putem e-mail adrese navedene u narudžbi te će vratiti sav novac, uključujući troškove dostave, primljen od Kupca prema ugovoru na isti način ili, gdje je primjenjivo, na način koji je odredio Kupac, u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora.

VII.

Prava koja proizlaze iz neispravne izvedbe

  • Prodavatelj je odgovoran Kupcu da roba nema nedostataka pri primitku. Prodavatelj je posebno odgovoran Kupcu da u trenutku primitka robe od strane Kupca:
  • roba ima karakteristike o kojima su se stranke dogovorile i, u nedostatku sporazuma, ima karakteristike koje je opisao Prodavatelj ili proizvođač ili koje je Kupac očekivao s obzirom na prirodu robe i na temelju oglašavanje Prodavatelja,
  • roba je prikladna za svrhu za koju Prodavatelj navodi da će se koristiti ili za koju se roba takve vrste obično koristi,
  • roba odgovara kvaliteti ili izradi ugovorenog uzorka ili primjerka ako je kvaliteta ili izrada određena ugovorenim uzorkom ili primjerkom,
  • roba je u odgovarajućoj količini ili težini; i
  • roba je u skladu sa zahtjevima zakona.
  • Ako nedostatak postane očit u roku od šest mjeseci od kupčevog primitka robe, smatrat će se da je roba bila neispravna pri primitku. Kupac ima pravo zahtijevati prava za nedostatak koji se pojavi na robi široke potrošnje u roku od dvadeset četiri mjeseca od primitka. Ova se odredba ne primjenjuje na robu prodanu po nižoj cijeni zbog nedostatka za koji je dogovorena niža cijena, na habanje robe uzrokovano njenom normalnom uporabom, na rabljenu robu zbog kvara koji odgovara stupnju upotrebe ili istrošenosti koje je roba imala kada je Kupac primio, ili ako to proizlazi iz prirode robe.
  • U slučaju nedostatka, Kupac može podnijeti reklamaciju Prodavatelju i zahtijevati:
  • ako se radi o nedostatku koji se može otkloniti:
  • besplatno otklanjanje nedostataka na robi,
  • zamjena robe novom robom,
  • ako se radi o nedostatku koji se ne može otkloniti:
  • razuman popust na kupovnu cijenu,
  • odustajanje od ugovora.
  • Kupac ima pravo odustati od ugovora,
  • ako roba ima nedostatak koji se ne može otkloniti i koji sprječava da se roba pravilno koristi kao bez nedostataka,
  • ako se roba ne može pravilno koristiti zbog ponavljanja nedostatka ili nedostataka nakon popravka,
  • ako ne može pravilno koristiti robu zbog više nedostataka na robi.
  • Prodavatelj je dužan prihvatiti zahtjev u bilo kojoj ustanovi u kojoj se zahtjev može prihvatiti, eventualno i u registriranom sjedištu ili mjestu poslovanja. Kupac također može podnijeti reklamaciju osobi koju odredi Prodavatelj. Ako zahtjev potrošača rješava osoba koju je odredio Prodavatelj, imenovana osoba može podnijeti reklamaciju samo predajom popravljene robe, u protivnom se reklamacija prosljeđuje Prodavatelju na rješavanje. Prodavatelj je dužan Kupcu izdati pisanu potvrdu kada je Kupac ostvario pravo, kakav je sadržaj reklamacije i koji način rješavanja zahtjeva Kupac želi, kao i potvrdu o datumu i načinu postupanja po zahtjevu, uključujući potvrdu o popravku i trajanje popravka, ili pisano obrazloženje odbijanja zahtjeva.
  • Ako Kupac podnese reklamaciju, Prodavatelj ili zaposlenik ili ovlaštena osoba koju je Prodavatelj ovlastio dužan je obavijestiti Kupca o njegovim pravima koja proizlaze iz neispravne izvedbe robe. Na temelju odluke Kupca o reklamaciji potraživanja u skladu sa svojim pravima koja proizlaze iz neispravne izvedbe, Prodavatelj ili njegov ovlašteni djelatnik ili određena osoba dužni su odmah, u složenim slučajevima, odrediti način rješavanja reklamacije najkasnije u roku od tri radna dana od dana reklamacije, u opravdanim slučajevima, posebno ako je potrebna složena tehnička procjena stanja robe, najkasnije u roku od 30 dana od dana reklamacije. Nakon što je određen način rješavanja reklamacije, prigovor, uključujući i otklanjanje kvara, mora se rješavati odmah, a u opravdanim slučajevima može se rješavati i kasnije. Međutim, obrada reklamacije, uključujući otklanjanje kvara, ne može trajati dulje od 30 dana od datuma reklamacije. Istek ovog roka smatrat će se bitnim kršenjem ugovora i Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora ili ima pravo zamijeniti robu za novu. Trenutak kada je kupac izrazio namjeru (ostvarivanje prava za neispravnu izvedbu) Prodavatelju smatrat će se trenutkom podnošenja zahtjeva.
  • Prodavatelj će pisanim putem obavijestiti Kupca o ishodu reklamacije u roku od 30 dana od datuma reklamacije.
  • Pravo neispravne izvedbe ne pripada Kupcu ako je Kupac prije preuzimanja znao da predmet ima nedostatak ili ako je Kupac sam prouzročio nedostatak.
  • U slučaju opravdanog zahtjeva, Kupac ima pravo na naknadu razumno nastalih troškova u vezi s tužbenim zahtjevom. Kupac može to pravo iskoristiti kod Prodavatelja u roku od mjesec dana nakon isteka jamstvenog roka.
  • Kupac ima mogućnost izbora načina potraživanja i njegovog podmirenja, ako postoji više mogućnosti.
  • Prava i obveze ugovornih strana u pogledu prava koja proizlaze iz neispravnog izvršenja uređena su odjeljcima 499 do 510, 596 do 600 i 619 do 627 Zakona br. 40/1964 Zb. Građanskog zakona, s izmjenama i dopunama, i Zakona br. 250/2007 Zb. o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama.
  • Ostala prava i obveze strana u vezi s odgovornošću Prodavatelja za nedostatke regulirana su Prodavateljevom politikom povrata.

 

VIII.

Dostava

  • Ugovorne strane mogu slati svu pisanu korespondenciju jedna drugoj putem e-pošte.
  • Kupac dostavlja korespondenciju prodavatelju na e-mail adresu navedenu u ovim uvjetima. Prodavatelj dostavlja korespondenciju kupcu na e-mail adresu navedenu u njegovom korisničkom računu ili u narudžbi.

 

IX.

Izvansudsko rješavanje sporova

  • Potrošač ima pravo tražiti odštetu od prodavatelja ako nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj riješio njegovu pritužbu ili ako smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava. Potrošač ima pravo podnijeti zahtjev za pokretanje alternativnog (vansudskog) rješavanja spora kod ADR-a ako je prodavatelj odgovorio na zahtjev iz prethodne rečenice ili nije odgovorio u roku od 30 dana od dana slanja. To ne dovodi u pitanje mogućnost potrošača da se obrati sudu.
  • Slovačko trgovinsko inspekcijsko tijelo, sa sjedištem na adresi Prievozská 32, 827 99 Bratislava, identifikacijski broj tvrtke: 17 331 927, odgovorno je za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova koji proizlaze iz kupoprodajnog ugovora. Alternativno rješavanje sporova, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, ili elektroničkim putem na ars@soi.sk ili adr.@soi.sk. Internet adresa: https://www.soi.sk/. Platforma za online rješavanje sporova na http://ec.europa.eu/consumers/odr može se koristiti za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca prema kupoprodajnom ugovoru.
  • Europski centar potrošača Slovačka Republika, sa sjedištem na adresi Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetska adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktna točka u skladu s Uredbom (EU) br. 182/2011. Europskog parlamenta i Vijeća. 524/2013 od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktiva 2009/22 / EC (Uredba o rješavanju online potrošačkih sporova).
  • Prodavatelj ima pravo prodavati robu na temelju trgovačke dozvole. Licenciranje trgovine u okviru svoje nadležnosti obavlja nadležni Okružni ured Odjela za trgovačke dozvole. U ograničenoj mjeri, Slovačko tijelo za trgovinsku inspekciju nadzire poštivanje Zakona br. 250/2007 O zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama.

 

X.

Završne odredbe

  • Svi dogovori između prodavatelja i kupca regulirani su zakonima Slovačke Republike. Ako odnos uspostavljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni element, strane su se složile da je odnos uređen zakonima Slovačke Republike. To ne utječe na prava potrošača prema opće obvezujućim zakonima.
  • Prodavatelj nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u odnosu na kupca u skladu s odredbama Zakona br. 250/2007 Zb. O zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama.
  • Sva prava na web stranicu prodavatelja, posebice autorska prava na sadržaj, uključujući izgled stranice, fotografije, filmove, grafike, zaštitne znakove, logotipe i druge sadržaje i elemente, pripadaju prodavatelju. Zabranjeno je kopirati, mijenjati ili na drugi način koristiti web stranicu ili bilo koji njezin dio bez pristanka prodavatelja.
  • Prodavatelj ne snosi odgovornost za pogreške uzrokovane intervencijom treće strane u internetskoj trgovini ili kao rezultat njezine uporabe suprotne svrsi. Prilikom korištenja internetske trgovine, kupac ne smije koristiti postupke koji bi mogli negativno utjecati na njezin rad i ne smije obavljati nikakve aktivnosti koje bi njemu ili trećim stranama mogle dopustiti ometanje ili korištenje softvera ili drugih komponenti koje čine internetsku trgovinu i korištenje internetske trgovine ili njene dijelove ili softver na način koji bi bio u suprotnosti s njegovom svrhom.
  • Kupoprodajni ugovor, uključujući uvjete poslovanja, prodavatelj arhivira u elektroničkom obliku i nije javno dostupan.
  • Prodavatelj može izmijeniti ili dopuniti tekst uvjeta. Ova odredba ne dovodi u pitanje prava i obveze nastale tijekom razdoblja važenja prethodne verzije Uvjeta i odredbi.
  • Uzorak obrasca za povrat priložen je uvjetima i odredbama.

 

 

Ovi uvjeti stupaju na snagu 1.10.2018.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija