Kategorije
 
 
 
 
 

POVRATAK / REKLAMACIJA ROBE

Korak po korak kako vratiti/zatražiti robu

Povrat robe:

1. Ispunite obrazac "Povrat robe" i pošaljite ga zajedno s robom

2. Pošaljite priloženi račun uz robu, radi bolje identifikacije.

3. Povrat novca traje 5-14 dana u skladu s važećim propisima

4. Preporučamo slanje robe kurirskom službom GLS. Ne snosimo odgovornost za izgubljenu robu tijekom vašeg prijevoza.

5. Robu nemojte slati s pouzećem, jer neće biti prihvaćena. Sredstva će biti poslana na vaš račun.

6. Moguć je povrat robe koja je, nekorištena, čista, neoštećena i sa svim etiketama. Ako jedan od ovih uvjeta nije ispunjen, nećete biti priznati za vraćanje robe.

7. Ako ste zainteresirani za razmjenu robe, napravite potpuno novu narudžbu. Novac od vraćene robe bit će knjižen na vaš račun.

Obrazac za povrat OVDJE!

 

POVRATNA ADRESA:

Autoron.hr - KNH Slovakia s.r.o.

Stupničke Šipkovine 22,

10255, Donji Stupnik

Croatia

 

Reklamacije na robu

1. Ispunite obrazac "Prigovor na robu" i pošaljite ga zajedno s robom.

2. Pošaljite priloženi račun uz robu, radi bolje identifikacije.

3. Postupanje po reklamaciji traje do 30 dana u skladu s važećim propisima od dana primitka robe.

4. Proizvod s tvorničkom greškom mora se vratiti neoštećen, nekorišten i sa svim oznakama. U tom slučaju molimo Vas da pošaljete fotografiju kao osnovu za potvrdu prigovora. Fotografiju priložite robi koja je reklamirana, ili je pošaljite na e-mail: autoron@autoron.hr također zajedno s "Obrazcem za reklamaciju robe".

5. Robu nemojte slati s pouzećem, jer neće biti prihvaćena.

6. Preporučamo slanje robe kurirskom službom GLS. Ne snosimo odgovornost za izgubljenu robu tijekom vašeg prijevoza.

7. Ako je reklamacija prihvaćena, roba će Vam biti zamijenjena ili će sredstva biti doznačena na vaš broj računa.

Obrazac reklamacije proizvoda OVDJE!

ADRESA ZA REKLAMACIJU ROBE:

Autoron.hr - KNH Slovakia s.r.o.

Stupničke Šipkovine 22,

10255, Donji Stupnik

Croatia

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija