Kategorije
 
 
 
 
 

Često postavljana pitanja

Kada ću dobiti paket?

Pakete šaljemo 1-3 dana nakon kreiranja narudžbe. Naši ugovorni prijevoznici jamče dostavu vaše narudžbe u zadanom roku. Međutim, tijekom praznika ili velikih rasprodaja, ne možemo jamčiti dostavu u roku od 1-3 dana. U slučaju komplikacija ili prodaje robe, bit ćete kontaktirani putem e-maila. Pakete šaljemo u najkraćem mogućem roku, a naknadno je u nadležnosti prijevoznika na koji datum će paket biti isporučen tijekom praznika zbog popunjenosti.

 

Koje su mogućnosti prijevoza i dostave robe? Koja je cijena dostave?

Popis mogućnosti prijevoza i cijena možete pronaći u odjeljku Prijevoz i plaćanja.

 

Gdje mogu pratiti svoju pošiljku?

Nakon slanja pošiljke iz našeg skladišta, dobit ćete informativni e-mail s brojem pošiljke. Tada možete pratiti status svoje pošiljke izravno na stranici odabranog prijevoznika.

 

Koje su opcije plaćanja?

Pouzećem - Robu ćete platiti prijevozniku gotovinom ili karticom po primitku pošiljke na adresi koju ste naveli. 

Plaćanje karticom online - Narudžbu možete platiti karticom na kojoj je omogućeno online plaćanje. Ovo je zgodan i siguran način bezgotovinskog plaćanja. Trenutno prihvaćamo VISA, VISA Electron, Maestro i MasterCard platne kartice.

Bankovnim prijenosom - Robu možete platiti i putem internet bankarstva. Podatke potrebne za plaćanje putem elektroničkog bankarstva poslat ćemo na Vašu e-mail adresu. Plaćanje možete izvršiti u roku od 3 dana od narudžbe. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne podatke, posebno varijabilni simbol, inače se proces može produljiti. Robu ćemo Vam poslati tek nakon što je uplata evidentirana na našem računu.

Ove i druge informacije također možete pronaći na našoj web stranici u odjeljku Dostava i plaćanje.

 

Kurir mi je donio vidno oštećen paket. Što da napravim?

Ukoliko vam dostavljač donese oštećeni paket, preporučamo da ga ne preuzimate i uz njega napišete reklamaciju. Prijevoznik će nas obavijestiti o šteti, a mi ćemo vam ponovno poslati paket.

 

U narudžbi postoji oštećen proizvod / proizvod nedostaje ili se u njemu nalazi proizvod koji nisam naručio. Što da napravim?

Ako imate bilo kakvih problema s narudžbom (oštećena roba, nedostaje proizvod, poslana pogrešna roba) ne ustručavajte se kontaktirati nas što je prije moguće na autoron@autoron.hr s priloženim fotografijama paketa i njegovog sadržaja. Obradit ćemo vaš zahtjev unutar radnih dana.

 

Kako vratiti kupljenu robu?

Ukoliko želite vratiti proizvod, može se poslati neoštećen u roku od 14 kalendarskih dana. Pošaljite nam ga na: Autoobchod.sk - return, OR Invest sro, Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov . Umetnite ovaj obrazac za povrat u sadržaj paketa   i fakturu. Nakon primitka paketa, novac ćemo vam poslati na račun koji ste naveli u roku od 14 dana.

 

Kako zatražiti ili zamijeniti kupljenu robu?

Ako iz bilo kojeg razloga želite prigovoriti na proizvod, pošaljite nam ga na adresu: Autoobchod.sk - return , OR Invest sro, Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov. Molimo uključite ovaj obrazac za zahtjev i fakturu u paket. Provjerite jesu li svi podaci u obrascu ispravno upisani. Nakon primitka paketa, napravit ćemo reklamaciju i zamijeniti robu ili vratiti novac. Više informacija o mogućnostima i načinu žalbe možete pronaći na stranici žalbeni postupak .

  

Mogu li prilikom reklamacije/razmjene robe vratiti samo dio narudžbe?

Naravno. Ako ste naručili više od jednog artikla unutar jedne narudžbe, lako se možete žaliti ili vratiti samo ono što vam ne odgovara. Molimo uključite ovaj obrazac za zahtjev i fakturu u paket. Provjerite jesu li svi podaci u obrascu ispravno upisani. Nakon preuzimanja paketa, napravit ćemo reklamaciju i vratiti novac na račun koji ste naveli. Pošaljite nam robu na adresu: Autoobchod.sk - complaint, OR Invest sro, Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov.

 

  

Robu sam naručio, ali mi nije isporučena. Kako nastaviti?

Ako narudžbu niste primili unutar navedenih dana od njezine izrade, ne ustručavajte se kontaktirati nas i pisati na autoron@autoron.hr

   

Hoću li dobiti račun za narudžbu?

Uz svaku narudžbu izdajemo račun.

Naći ćete ga u papirnatom obliku unutar pakiranja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija