Postupak kod reklamacija internet trgovine
Uvodne odredbe.
1. Operater (prodavač) u internetskoj trgovini www.autoron.hr je OR Invest sro, Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov
2. Korisnik (kupac) u internet trgovini je svaka fizička ili pravna osoba koja šalje elektronički obrazac s narudžbom za robu (proizvod(e) ili uslugu/robu).
3. Ovim Pravilima za reklamacije uređuju se pravni odnosi između operatora i korisnika, u rješavanju pritužbi na ispravnost i kvalitetu robe i usluga koje pruža operator.
4. Pritužbe u smislu ovog žalbenog postupka označavaju pravo koje korisnik ostvaruje od odgovornosti za greške u robi ili uslugama koje je prodavač pružio, a koje zahtijeva određeni pravni lijek, odnosno naknadu za neispravno izvršenje odnosno neizvršenje predmeta ugovora.
Postupak rješavanja pritužbi.
1. U skladu s ovim PR-om, ovlaštena osoba može podnijeti pritužbu osobno, pismeno ili elektroničkom poštom.
2. Pritužba mora posebno navesti:
• tko podnosi pritužbu (ime, prezime, adresa prebivališta),
• predmet prigovora, odnosno ono što kupac zahtijeva,
• kome je pritužba upućena,
• datum podnošenja pritužbe,
• potpis kupca ili potpis ovlaštene osobe uz punomoć.
3. U slučaju podnošenja pritužbe e-mailom, faksom ili pisanim putem, Ovlaštena osoba u ime kupca mora imati punomoć za zastupanje kupca u predmetu prigovora.
4. Ako prigovor ne sadrži zahtjeve navedene u točki 2. ovog članka, smatrat će se neopravdanim.
5. Rok za rješavanje prigovora je najviše 30 dana od dana prigovora. Korisnik će izdati pisani dokument klijentu o rješavanju prigovora.
6. Zahtjev za reklamaciju znači dan kada klijent podnese zahtjev. Danom prigovora smatra se:
• za poštanske pošiljke - dan dostave reklamacije u sjedište kupca
• u slučaju osobne dostave - datum na preslici reklamacije, do kojeg će kupac potvrditi dostavu
• prilikom dostave e-mailom - dan dostave e-mail poruke na e-mail adresu kupca.
7. Ostali pravni odnosi između operatera i korisnika koji nisu izričito regulirani ovim Pravilima o pritužbama bit će uređeni relevantnim odredbama pojedinačnih ugovora sklopljenih između operatera i korisnika, relevantnim odredbama opće obvezujućih pravnih propisa koji su na snazi u Slovačkoj Republici.
8. Prodavač ima pravo promijeniti ili dopuniti ova Pravila za reklamacije u bilo kojem trenutku zbog promjena zakonske regulative i poslovnog okruženja. Naručitelj će utvrditi važeći tekst žalbenog postupka objavljivanjem na svojoj internetskoj stranici.
Ovaj PR stupa na snagu i primjenjuje se od 01.10.2018 . i u potpunosti zamjenjuje prethodni PR. Operater zadržava pravo promjene PR-a čak i bez prethodne obavijesti.